۱۳۹۱ بهمن ۲۰, جمعه

عکدمی گوگوش و اسلام آفرینی شاد و ریتمیک





می گویند: طرق الی الله بعدد خلایقه
راه های رسیدن به خدا به تعداد آفریدگانش است.
در مورد ما ایرانیان مورد دیگری نیز صدق می کند:
طرق الاسلام بعدد ایرانیون!
اکثریت ایرانیان خود را مسلمان می دانند، ولی هر کسی با راه و روش و تفسیری خاص به نفع خود.
دوستی داشتم، در ماه رمضان روزه بود و سیگار می کشید! گفتم فلانی، چه جوریاست برادر؟ گفت: مرجع تقلیدم رو عوض کردم، ایشون می گن که می شه با دهن روزه سیگار کشید! احتمالا اگر مرجع تقلیدی پیدا می کرد که فتوا می داد می شود با دهان روزه غذا خورد، مقلد او می شد.
این داستان اکثریت متدینین ایرانی است، خودتان تعمیم بدهید.
نگران دغدغه من برای اسلام نباشید، دغدغه من بازی با شعور بینندگان است.

اشاراتی چند به نظریه پردازی جدید و ناشناخته:
این بانوی محترمه، مومنه متدینه، ارمیا از آلمان که همسری اهل کتاب (بخوانید مسیحی) دارند، به خودشان مربوط است که در عین داشتن لیسانس فلسفه، هنوز مقید به گوهر حجاب می باشند.در نظر داشته باشید که معمولا حجاب با فلسفه در تضاد است و هر آنچه که از فارغ التحصیلان فلسفه غیر حوزوی دیده ایم، شک کردن به مواردی بسیار بالاتر از حجاب بوده است
انکار نمی کنم که به داشتن مدرک فلسفه او نیز شک دارم، نه باورها و نه ادبیات او به کسی که لیسانس فلسفه دارد نمی خورد، امیدوارم در این زمینه اشتباه فکر کرده باشم.

احتمالا در آینده نزدیک به مدد این عالمه فاضله، شاهد عرضه رساله ای جدید از ایشان خواهیم بود که تفسیری کاملا مدرن، امروزی و ساختارشکن! از یک مسلمان محجبه فیلسوف ساکن اروپا خواهد داد که اسلامش را بنا به تمایل و علاقه های شخصی اش تفسیر می کند و آرزوهای دیرین خشکیده آنهایی که به جبر تفاسیر ماقبل ارمیا تاکنون تحمل کرده (یا تحمل شده اند)، زین پس با این رساله ، آفتابی نو در زندگیشان تابیده و گشایشی خواهد شد.

طبق قوانین جمهوری اسلامی، همسر یک زن ایرانی اگر غیر مسلمان خارجی هم که باشد، بایستی برای ازدواج با یک زن ایرانی، مسلمان شود تا ازدواج آنها رسمیت پیدا کند، این نیز تضادی دیگر در شخصیت ساختگی این هنرجوی ساخته و پرداخته کانال من و تو و محصولی جدید از عکدمی (آکادمی با تلفظ غلیظ و اریجینال!) موسیقی گوگوش است. این گونه رفتارها بسیار مورد پذیرش روشنفکران دینی (یک پارداوکس دو کلمه ای) ما نیز قرار می گیرد.

اگر نمی دانستید بدانید:
"آلمانی ها مسیحی هستندآنها شما را هر آنگونه که هستید می پذیرند و احترام می گذارند"  نه مثل مسلمانان که نه احترام می گذارند و نه می پذیرند.
ارمیا: "نمی دانم چه اتفاقی قرار است بیافتد."، فکر می کند همه چیز اتفاقی بوده! ولی این سناریو از قبل نوشته شده است و بازیگرانش دانسته و ندانسته در آن بازی می کنند، ارمیا و بازی گردانان، انتهای فیلنامه را خوب می دانند!
ایشان معتقد است که "دین و شادی توام هستند"، در طول تاریخ اسلام نمونه های بسیاری از این شادی ها را دیده ایم و می بینیم! (این قسمت آنقدر ملموس است که نیاز به هیچ توضیحی ندارد.)
.
.
.
متاسفانه یا خوشبختانه، در اکثر موارد با دیدن چند دقیقه از یک فیلم، می توانم انتهای آن را حدس بزنم و قریب به اتفاق حدس هایم درست می باشند. لذا می توانم آخر این سریال! را هم با توجه به گزاره های زیر حدس بزنم:

1- به کرات تاکنون تکرار شده که امسال سال دختران است، دخترها بهترند، همه آن را تکرار می کنند.
هلن، یکی از لچه! (لهجه)دارترین دختران که بد خواندنش هم بدیهی است، مورد دست زدن اساتید و تشویق ها قرار می گیرد. در واقع هلن هیچ استعداد آوازی ندارد و نباید پذیرفته می شد، از طرف دیگر پسرها باید تا جایی که می شود مورد تمسخر و تحقیر قرار بگیرند و مکررا گفته می شود که اساتید راضی نیستند و انتظار استادان عکدمی برآورده نمی شود. 
2- از قسمت اول برنامه تاکنون حجاب ارمیا بیشتر و بیشتر شده است. همچنین هیچ انتقادی به اجراهای او نمی شود. اهمیتی هم ندارد که در کلاسهای رقص و ورزش شرکت نکرده و فقط نگاه می کند. آنچه هست، تشویق و ترغیب است و جز این نیست.
به دلیل وجود او و تفاسیرش، بینندگان جدید بسیاری به خیل بینندگان من و تو و سریال آکادمی اضافه شده اند و چه چیزی برای یک کانال تلوزیونی بهتر از این می تواند باشد؟
3- تنها کسی که می توانست در میان دختران رقیب ارمیا باشد، شهرزاد بود که علی رغم توانایی هایش ناعادلانه حذف شد تا ارمیا یکه تاز میدان باشد، بقیه فعلا درگیر یادگیری تلفظ واژگان زبان شیرین پارسی هستند.

استنتاج منطقی:
او نفر اول آکادمی خواهد شد.

صاحبان شبکه، بدینوسیله مشت محکمی بر دهان تلوزیون ضرغامی خواهند زد، چون برای اولین بار تماشای یک بانوی محجبه مومنه مدرن فیلسوف به فینال رسیده و اول شده، خلاف آن تبلیغات همیشگی صدا و سیما از شبکه های ماهواره ای است.
همچنین عده کثیری از بینندگان جدید که از قشر متدین و مذهبی هستند، تماشاگران این کانال خواهند بود و این هدف اصلی این فیلمنامه است.

و اینک سوال این است:
آیا کسب درآمد اساتید از این برنامه ارزش آن را دارد که معیارهای واقعی را فراموش کنند و اعتبار خود را ارزان بفروشند؟
آقای خلعتبری بر عکس سری قبل که اشاره کرد ما بیداریم، این بار بیدار نشده اند؟

پی نوشت:
در این زمینه بیش تر نخواهم نوشت؛ چون هیچ انگیزه ای برای دیدن بقیه قسمت های سریال ندارم، وقتی داستان آنقدر لوث شده که ...
هنوز تا این تاریخ، این خانم محترم، پاسخ سوال موبانه و محترمانه مرا در صفحه یوتیوب نداده است


آن سینه چاکان شریعت پناهی که به ناگه همگی دموکرات شده اند، بجای برچسب زدن و ادعای دموکراسی که تا دیروز از آن خبری نبود، یک مستند از ادعای متناقض این خانم از منابع اسلامی بیاورند که هم من می دانم و هم خودشان که نمی توانند.
آنقدر درگیر دفاع از این بانوی مومنه شده اند که موضوع اصلی که به سخره گرفتن شعور بینندگان توسط این کانال و سهولت پیش بینی نتایج این سریال از پیش نوشته شده، را فراموش کرده یا نادیده می گیرند
ارینب مشایخی نام اصلی اوست

۷۵ نظر:

  1. بی خیال بابا کی اهمیت میده؟ وقت زیادی داری این چرندیات را نگاه میکنی مرد حسابی

    پاسخحذف
  2. سیکتیـــر بینیم باو بچه کونی..
    هرطور بخواد لباس میپوشه

    پاسخحذف
  3. کامنت شما را پاک نمی کنم
    چون سمبل ادبیات امثال شماست (mjjjj) در برابر سوالاتی منطقی
    وقتی پاسخی ندارید :)

    پاسخحذف
  4. اینها همه اش به بازی گرفتن شعور آدمهاست. خیلی وقتها باید مثل اون مردمی که شاهد پادشاه لختشون بودند ساکت باشی و نظاره کنی شاید که کودکی روی دوش پدرش با کلام ساده کودکانش چرت و خواب زمستانی بازیگران و بازیگردانان رو پاره کنه.

    پاسخحذف
  5. هرچه در ذهن من بود از این اکادمی ، اینجا نوشته شده. دست مریزاد
    من هم انگیزه ای برای ادامه نقش مخاطب برای این سریال ملوث ندارم

    پاسخحذف
  6. برو ای علاف با این حرفهای من در آوردیت

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

      حذف
    2. ببخشید، پس حرف باید کی‌ در آوردی باشه؟ بده که این نویسندهٔ محترم، بر خلاف همهٔ ایرانی‌‌هایی‌ که فقط تقلید و تکرار میکنند، حرف خودشو می‌زنه.

      حذف
  7. آقای محترم
    عقیده هرکسی به خودش مربوطه وبهتر ماکه دایه دموکراسی و.............. داریم
    خیلی بیشتر از این به عقاید هم احترام بگذاریم.
    شما وما رو به عقاید و باورهای شخصی چکار ؟
    درد جای دیگر ست که به نظر من همان فرهنگ القاء شده به ما در این سه دهه از همه مهمتره که شامل
    صفات متعدد شامل فضولی/ به کارهم کار داشتن /احضار نظر الکی /تحمیل عقیده/و...... می باشد.

    پاسخحذف
  8. تفاوت در عرضه عقاید در حیطه شخصی و حیطه عمومی است دوست عزیز

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من درست متوجه این کامنتتان نمی‌‌شوم. یعنی‌ می‌‌فرمائید اجازه عرضه عقاید در اجتماع را از این خانوم سلب کرد؟ کلا معیار اجازه دادن به افراد برای عرضه عقاید شخصی‌‌شان در اجتماع چیست؟

      حذف
    2. فقط و فقط به حقوق انسانها احترام بگذاریم و عقیده و باور آنها و مقدسهای آنها برای ماارزش ندارند و نه قابل احترامند.

      حذف
  9. salam,
    duste khubam kasi ba aghide digaran kari nadare ,mage kasi goft ke in banu az din darbiyad ya momen tar beshe?
    faghat gofte shod ey kash haghe kase digeie zaye nemishod ke masalan kasi jelve kone va ta unjaie ke man midunam tu eslam umade ke sedaye zano nabayad namahram beshnave ,hala chera az eslam hejab faghat raayat mishe alaho alam!!!!!!!!!!!!!

    پاسخحذف
  10. ای رفیق شفیق در روزگار امروزی که اسلام ایرانی چهره واقعی بدبختی مارا رو کرده و عقب ماندگی سرزمین مار باعث شده و کشور نازنین ایران را به ورطه نابودی کشیده یه بانویی که توی آلمانه و زندگی خودشو میکنه مشکل ما نیستشماما یاید سر را از برف بیرون بیاری تا ببینی اسلام و دین جنگ خواه و خون ریز اسلام هست که مشکل درست کرده مردم باید بدونن که دین و سیاست و دولت و مملکت باید از هم جدا شوند این خصلت ما ایرانی ها شده که بکار هم کار داشته باشیم و مثل علکمای حاضر همه چیز را کناه بدونیم اما برای مردم نه برای خودمون این به قول شما عکدمی بازی سیاست و خام کردن ما است که اصل مطلب را رهاکنیم و سر خودمونو به چیزهای بی ارزش مشغول کنیم اگه واقعا دل سوزی برای سماسه ملی ایران بنویس که به وسیله عربها قارت میشه هم چنان که قرنهاست با اسلام پوسیده شان ملت ماو سرمایه مارا دزدیدن و بردن بیدار شوید خواهشن

    پاسخحذف
  11. به نظر من بسیار راحت در مورد بقیه قضاوت می کنید. واقعا ظاهر و عقاید کسی به بقیه ارتباطی نداره و برای بیانش هم آزاده. چه در عرصه عمومی چه خصوصی. این نوع اظهار نظرها نشونه اینه که ما تحمل نظر بقیه رو نداریم.
    به علاوه اگر می خواهید از کسی انتقاد کنید می شه یه متن منطقی عاری از گوشه کنایه و عصیانیت نوشت

    پاسخحذف
  12. از اونجا میسوزیم که حتی دوستی با ادبیات قوی شما، و احیاناً نماینده ای از ذهن های باز و پذیرا، باز هم توهم توطئه در سر دارند. این رو اول بیان کنم که بنده به هیچ دینی اعتقاد ندارم، و توصیفاتم رو از اعمال خاص هواداران این دین خاص و همچنین ادیان دیگر بیان نمیکنم، چون شخصی است و موجب آزردگی خاطر دیگرانی که نمیشناسم. اما.. مگر نه اینکه یه روز خوبی قراره بیاد تا "عقیده" شخصی باشه و بخاطر عقیده هیچ محدودیتی پیش نیاد؟ خوب چرا فکر نمکنید طبق همین اصل ساده تو این برنامه هم عمل شده؟ با کیفیت ترین شبکه پارسی زبان، همین شبکه و یکی از برنامه های بسیار محبوب همین برنامه هست. چرا همیشه به تعداد ایرانیا "توطئه پشت پرده" در متنوع ترین شکل توهمات در حال بیان شدنه؟ چرا همیشه ما "طلبکاریم"؟ این "حق" کجا بوده که مرتباً میگیم داره پایمال میشه؟ یکی یه برنامه ساخته، به شکلی که اصلا به مذاق شما خوش نمیاد.. عیب نداره، نظر شما خیلی محترم هست؛ خیلی ساده این احترام رو به خودمون بگذاریم؛ مخاطب رسانه یا حتی افرادی که به هر دلیل شخصی "نمی پسندید" نباشید! مثل تمام مردم دنیا غیر از ما ایرانیها.
    از ماست که بر ماست

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کاملا با نظر ایشون موافقم
      همیشه نیمه لیوان رو امثال شما می بینن !! تا کسی یا گروهی موفقیتی بدس میاره بهش حسودی می کنن
      نخیر از این خبرا نیست اون خانم شرکت کرده اومده بالا هیچ دست پشت پرده ای هم نیست
      اگه ناراحتی اصلا نگاه نکن

      حذف
  13. سی و چهار ساله دارن بهمون میگن که دین یعنی گریه کردن و غمگین بودن و غصه دنیا رو خوردن و دیندارها باید اینجوری باشن تا روحشون پاک بشه تا یک عده مداح و روضه خون بتونن از کنار این عقاید جیب های خودشون رو پر پول کنن و در خلوت خودشون به ملت بیچاره بخندن و شادی واقعی را با به گریه انداختن دیگران برای خودشون فراهم کنن.

    حالا گیرم هم که اینا همش سناریو باشه، حداقل پیامش اینه که چون مسلمونی نباید گوشه خونه بشینی و گریه کنی و خودت رو محدود کنی چون یک عده مثل شما آقای نگارنده عقیده دارن که باید با عقاید تحریف شده 1400 سال پیش زندگی کرد

    پاسخحذف
  14. سلام
    من حرف های شما رو نه رد میکنم نه قبول دارم. منظورم اینه که با بعضی جاهاش موافقم اما نه با همه مطلب.
    اما فقط هدفم از نوشتن این کامنت اینه که بگم ای کاش همه مثل شما نقد کنند یا حتی به چالش بکشند اما بی احترامی نکنند. به هر حال این خانم حق داره هر جور میخواد بگرده و فکر کنه، نباید با کلمات رکیک بهش بی احترامی کرد.
    به هر حال مرسی :)

    پاسخحذف
  15. اینکه تا به حال هم این شوی تلویزیونی افسانه پرور رو نگاه کردید باعث تعجب من شده چون از نگراش شما روشنی ذهنتان معلوم است. شبکه ای خاله زنک مثل من و تو که خودش هم هنوز نمیداند گرایش سیاسیش چیست و در برنامه سازیش هم این سردرگمی به خوبی مشهود است ارزش تماشا ندارد! ابتدای پخش این کانال عده ای در ایران این شبکه را متعلق به خانوم گوگوش میدانستند! که البته وقتی رد این شایعات به افراد آگاه خارج از کشور میرسید دیگر تعجب برانگیز نبود! در کل این شبکه با پشتیبانی مستقیم ملکه بریتانیا و خانوم فرح پهلوی راه اندازی شد ( پخش هزارباره مستند پرنسس دیانا و مستندهایی از خاندان پهلوی و نزدیکانشان به صورت مکرر در طول سال توجیه خاصی ندارد) همچنین منابع بودجه ای این شبکه برای خریداری و پخش برنامه های خارجی و پخش زنده مراسمهای بین المللی که قیمتهای گزافی دارند همیشه در هاله ای از ابهام بوده. راستش را بخواهید مشاهده سیاستهای این شبکه در مقابل تاریخ ایران را هم نمیتوان به درستی درک کرد. یکی از مجریان این شبکه (خانمی که اسمش را هم نمیدانم) بسیار در بخش خبر و سیاستهای شبکه فعال است, همچنین با حرص و ولع خاصی اقدام به خواندن صفحات روزنامه های عتیقه در برنامه من و تو پلاس میکند, زیرنظرگرفتن رفتارهای رسانه ای این شخص میتواند خیلی از مسایل را پاسخ دهد! از برنامه های آبکی و ساعت پرکن آنها که بگذریم در عکدمی مورد اشاره شما هنوز این سوالها بی پاسخ مانده که اصولا چه کسی خانوم گوگوش, خلعتبری و... را استوره موسیقی آکادمیک ایران میداند؟ بنا به چه استانداردی استعدادیابی میتوان چند بچه پولدار را دور هم جمع و گزینش کرد و آنها را چکیده مستعد موسیقی ایران دانست؟ عدم شفاف سازی درمورد خانواده های این شرکت کنندگان به چه معناست؟ چرا به شایعاتی مبنی بر مذهبی و سیاسی بودن خانواده های این منتخب پاسخ داده نمیشود؟ چرا حتی یک منبع برای سنجش صحت نام و فامیل این افراد وجود ندارد؟ چرا وقتی یک رسانه با پخش برنامه های علمی و سرگرمی میتواند مخاطب خوبی جمع کند ناگهان یکی از شبکه های مخصوص این برنامه ها تعطیل میشود(من و تو 2), مگر هدف رسانه جز ایجاد محبوبیت, آگاهی, سرگرمی و ... است؟
    خیلی از این سوالات پیرامون این شبکه ها هست و من وقتی به این سوالات رسیدم که مشغول تحقیق درباره علت عدم موفقیت شبکه های نوظهور اصلاح طلبان بعد از سال 88 بودم! به راستی چرا این شبکه ها به رغم برخورداری از عقبه فکری روز و مورد اعتماد مردم نتوانستند مخاطب چندانی جذب کنند؟

    پاسخحذف
  16. نوشتی ...«یک مستند از ادعای متناقض این خانم از منابع اسلامی بیاورند که هم من می دانم و هم خودشان که نمی توانند»...

    دوست عزیز چه اصراری داری که رفتار این خانوم رو با «اسلام» تطبیق بدی یا بدن؟ چه دلیلی هست که اگر من فلان قاعدهٔ زندگی را (که تصادفاً در دین فلان هم به آن اشاره شده) رعایت کنم، باید بقیهٔ قواعد آن دین را هم رعایت کنم؟ مگر ما در تک‌تک کارهایی که می‌کنیم اختیار نداریم؟

    من دوست دارم یکشنبه‌ها به کلیسا بروم و سرودهای مسیحی بخوانم، روی سرم حجاب بگذارم، نوشیدنی الکلی ننوشم، گوشت خوک بخورم، و هفته‌ای یک بار هم مثل بودایی‌ها مراقبه کنم. به کسی چه ربطی دارد که اسم روش زندگی من اسلام است یا مسیحیت یا بوداییسم یا هر چیز دیگر؟

    این که شبکهٔ من و تو ممکن است با این کارش صرفاً در پی جذب مخاطب باشد و مسابقه‌اش واقعی نیست، بحث دیگری است که شاید حق با شما باشد. ولی لطفاً برای اثبات این موضوع، به این دیدگاه نادرست دربارهٔ رفتار آدم‌ها دامن نزنید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این باعث میشه که وقتی یک نفر میگه من مسلمانم یا من مسیحی هستم یا ... کسی ندونه اون چی میگه ! آدم قبل از هر چیز باید تکلیفش با خودش روشن باشه نمیشه که شما فوتبال بازی کنی بعد بگی من دوست دارم با دست بازی کنم ، اسلام یا هر دین دیگه فرقی نمی کنه اگه خوبه تمامش رو باید قبول کنی اگه بده خب قبول نکن یا اینکه اگه می خوای بری کلیسا بعد گوشت خوک بخوری بعد حجاب داشته باشی و مثل بودایی هازندگی کنی ! واسه دینت یه اسم دیگه انتخاب کن !

      حذف
    2. «این باعث میشه که وقتی یک نفر میگه من مسلمانم یا من مسیحی هستم یا ... کسی ندونه اون چی میگه !»

      ـ توی خیلی از احکام پایهٔ اسلامی بین مراجع اختلاف‌های اساسی هست، از جمله حجاب که بعضی‌ها حتی می‌گن پوشوندن مو جزء ضروری حجاب نیست. این همه مسلمون تو دنیا،‌ الان اگه یکی بگه من مسلمونم، مگه شما می‌دونی چی داره می‌گه؟

      «آدم قبل از هر چیز باید تکلیفش با خودش روشن باشه»

      ـ بله، خیلی خوبه که آدم تکلیفش با «خودش» روشن باشه. شما از کجا می‌دونی روشن نیست؟

      «اگه می خوای بری کلیسا بعد گوشت خوک بخوری بعد حجاب داشته باشی و مثل بودایی هازندگی کنی ! واسه دینت یه اسم دیگه انتخاب کن !»

      ـ اگه با این کار مشکلتون حل می‌شه، چشم اسم دینم رو می‌ذارم شمارهٔ ملی خودم. ولی باز هم می‌گم، لطفاً برای اثبات دروغ‌گویی شبکهٔ من‌وتو، به این دیدگاه نادرست دربارهٔ رفتار آدم‌ها دامن نزنید. هر کس به خودش مربوطه که چه‌طور زندگی کنه. کسی برای دیگران تصمیم نمی‌گیره که در زندگی شخصی‌شون چه‌کار کنند.

      حذف
  17. با سلام،

    شخصاً خیلی‌ آن برنامه را نگاه نمیکنم اما برای در جریان بودن و عقب نماندن از چیزی که موضوع بحث‌های بسیار رایج آن چنینیست، سعی‌ می‌کنم تا حد لازم اخبار آن را دنبال کنم.

    دو مطلبی که در نقد آن برنامه نوشتید، به غیر از قسمتی‌ که در تقبیح چاپلوسی برای گوگوش نوشته اید (که به نظر من هم بسیار تهوع آور است) به نظر بسیار متناقض با آنچه از شما خوانده بودم آامد. نوع نگاه و تحلیل بسیار دم دستی‌ و "خاله زنکی" و به دور از استحکام و استنتاج بود (امیدوارم تصور نکنید قصد توهین دارم).

    تحلیل شما منطبق بر یک سری نظریات توطئه است و برای اثبات آن سعی‌ در پیدا کردن شواهد هستید. ما هیچ مدرک مستدلی در دست نداریم که فلان شرکت کننده با چه هدف و از آن مهم تر سناریوی انتخاب شده است. شما میتوانید آن مطلب را در قالب یک فرضیه مطرح کنید اما چطور میتوان با اطمینان روی آن موضوع صحه گذاشت؟ تناقض رفتاری یک شخص با آنچه ما دینداری مطلق میشناسیم اصلا چیز عجیبی‌ نیست. در همین ایران خودمان چند درصد از کّل جمعیت مسلمان تمامی دستورات و قواعد اسلام را مو به مو اجرا میکنند. آیا دیدن افرادی که نماز نمیخوانند مشروب هم میخورند ولی‌ به زیارت امام رضا هم میروند امری عادی نیست؟ آیا آن تناقض نیست از نظر شما؟ فقط به آن دلیل که به دلیل رایج بودن برای ما عادی شده چیزی از تناقض آن کم نمیکند. در همین اروپا دیدن دختران با حجاب کامل که در حال شوخی‌ فیزیکی‌ با پسران هستند امری چندان نادر نیست. شخصاً بسیاری را میشناسم که مشکلی‌ با مشروب ندارند اما گوشت ذبح غیر اسلامی برایشان خط قرمز است! گذشته از آن با دیدگاه شما شاخه پروتستان مسیحیت هرگز نباید به وجود می‌آمد چون همه باید ۱۰۰% به آنچه بود پایبند می‌بودند.



    ایراد گیری به لهجه شرکت کنندگان هم از آن دست کوته بینی‌‌ها و تنگ نظری هاییست که آن چند روز بسیار بسیار دیده ام. در عین عشق و علاقه مفرط به زبان پارسی، شخصاً هیچ دلیلی‌ نمی‌بینم که کسی‌ را صرفاً به خاطر اینکه آن زبان را با لهجه حرف میزند از تکلّم آن باز داریم. بر عکس بسیار جای خوشحالیست که ببینیم این زبان خارج از ایران هم صحبت میشود. شخصاً از اینکه ایرانیان مهاجر نسل دومی‌ که خارج از ایران به دنیا آمده و بزرگ شده آند به هر دلیل به سمت آن زبان و فرهنگ جذب شوند بسیار بسیار استقبال می‌کنم و خوشحالم. بر عکس آنچه گفته اید به نظر نمیرسد داشتن لهجه را ملاکی‌ برای انتخاب آن برنامه بوده باشد، چرا که در هر دو دوره‌ای که تا به حال برگزار شده نفرات اوّل و دوم فارسی‌ را بدون کوچکترین لهجه اضافی تکلّم میکردند. در واقع احساس می‌کنم برای برنامه‌ای که در خارج از ایران ضبط و تهیه میشود، بسیار طبیعی است که برخی‌ شرکت کنندگانی با مقداری لهجه اضافی داشته باشد.

    موفق باشید

    پاسخحذف
  18. نوشته ادمين را تحسين مي كنم. دين خودش تناقض است حالا در حكومت كه هزار برابر. نوشته اين تناقض ها را نشان داده.
    كسانى كه اين برنامه را خوش دارند پستى را از حكومت قبول كرده اند و بروي خودشان نمى آورند چقدر حقير شده اند. كدام دمكراسى!؟ آدم كشى را به نقل ونبات تبديل كرده اند بعد يك مليجك محجبه مي آورند كمي با مردم مزاح كنند كه اين فجايع در جامعه امان كه روز مره رخ ميدهد را قورت دهيم!  

    پاسخحذف
  19. یک سؤال
    اگر این خانم اول نشد .پس شما شر ور گفتین.
    تا ببینیم

    پاسخحذف
  20. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  21. نظر ادمین که کاملا محترم و تا حدی هم درسته، ولی‌ من از روز اولی‌ که دیدم این خانم برای تست اومد، گفتم که این بسیار آدم با هوشیه. علتش هم اینه که چون می‌دونه که این شبکه شعارش احترام به عقاید مختلف هست، بنا بر این مجبور می‌شند که این خانم رو قبول کنند که به همه بگند که ما فکرمون خیلی‌ بازه و با دین و حجاب مشکلی‌ نداریم. از طرفی‌ این خانم پیش بینی‌ کرده که بعد از اینکه در مرحله اول قبول شد، وقتی‌ به قسمت رای گیری میرسه، خیلی‌ از مردم بدون اینکه اصلا به صدای ایشون کاری داشته باشند میان و به ایشون رای میدند. از طرفی‌ شبکه هم ، همون طور که دوستمون گفت کلی‌ بیننده جدید پیدا می‌کنه. من در مجموع هوش این خانم رو تحسین می‌کنم...

    پاسخحذف
  22. نویسنده مطلب به نکته بسیار زیباو ظریقی اشاره کرده و بر خلاف نظرات عمدی برخی هموطنان که با مغلطه توهین به عقاید میخوان رفتار متناقض این خانم را ماسمالی کنن باید مشکل من با این خانم که چطوری میخواد زندگی کنه یا بگرده نیست بلکه مشکل اصلی اینه میخواد عمدی و از قبل طراخی شده اسلام را به مدرنیزم ربط بده و اینطوری نتیجه به بیننده القا کنه که آدم میتونه هم مسلمون باشه و هم با حجاب و هم رقاص و همزمان میتونه با مسیحی هم ازدواج کنه !!القای این طرز تفکر یعنی غلط انداختن عمدی هموطنان!!یعنی اینکه دارودسته پشت پرده این خانم دارن نقش همون شریعتی را بازی میکنن !!یعنی اینکه دارودسته پشت پرده این بازی میخوان ازجغد بد آهنگ اسلام را رنگ کنن و بعنوان قناری در قواره بزرگتر به مشتری بیندازن ! این خانم ابزار تبلیغاتی اشخاصی و باندهایی هستند که بهشون میگیم اسلامگرایان سبز و هدفشون اینه با این بازیها اسلام اصیل و ناب محمدی که همون توحش و خشونت هستش را از دیدها پنهان کنن و میخوان القا کنن اسلام اینی هستش که این خانم داره انجام میده ! این دوستمون بخوبی به نکته زیبایی اشاره کرده و اینایی که دارن این زیر خودشونو جر میدن هم یا نمی دونن هدف این خانم و دارودسته پشت پرده چیه یا بخوبی میدونن و نقش سیاهی لشگر در سپاه اسلامگرایان سبز را بازی میکنن و برای همین اصل موضوع یعنی در تناقض بودن رفتار این خانم با اسلام را میخوان منحرف کنن و بحث را فقط سعی میکنن به توهین به عقاید یا دمکراسی بکشن تا اصل موضوع پنهان بمونه !! در آخر باید اینو بگم مدافعان تشکیلات بیضوی اسلام باید اینو توی گوششون فرو کنن اسلام بسیار بی آبرو تر از این حرفهاست که بشه یک خانم را رنگش کردو بعنوان رقاص گذاشت جلوی تلویزیون و نتیجه گرفت مسلمان هم میتونه مدرن باشه !! در اصل اسلام با مدرنیزم در تضاده و این خانم که اگر بجای فشفشه واقعن فلسفه خوانده بود اینو میدونست و اصلن به این برنامه نمی آمد !!
    (((کامران روشنگر)))من حسابم را بالترین فعلن بسته برای همین اینجا نظر گذاشتم)) دوستان مسلمان حالا فحش بدهند به من :))

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

      حذف
    2. دوست عزیز من هم به اندازه شما اسلام رو عامل بد بختی کشورمون و ابزار بسیار مخّرب و متأسفانه نیرومند برای سلطه به افکار مردم و بهره کشی‌ از اون‌ها میدونم. در این مورد هر چه بگویم باز هم حتا ذرّه‌ای از افسوسی که در قلبم هست رو بیان نکرده ام.

      اما انتساب یک شخص به باند‌های پیچیده بدون داشتن مدرک مستدل همان کاری‌ست که جمهوری اسلامی انجام میدهد، احساس می‌کنم نباید اجازه بدهیم احساسات جای منطق را بگیرد.

      حذف
    3. با نظر شما كاملا موافقم.

      حذف
  23. راستش بیخود هم نمی گی. هی حجابش داره بیشتر و بیشتر میشه. من دقت نکرده بودم به این موضوع. تو خود برنامه گفت که شوهرش مسیحیه؟ فکر کنم خودشم مسیحی شده. اسمش عجیب غریبه. ارمیا اسم پسر نه دختر. ولی بیراه هم نمی گی. آره نه تو کلاس رقص و نه تو ورزش هیچکدوم رو شرکت نمی کنه. معلوم نیست چرا آمده به این آکادمی.

    پاسخحذف
  24. همیشه آکادمی موسیقی گوگوش همراه میشه با انتقادهای هفتگی
    جالبه که ما همه از این برنامه خوشمون میاد و یکی از سرگرم کننده ترین برنامه هامون هم هست ولی باز دوست داریم هی الکی بهش گیر بدیم
    نمیگم همه چیزش پرفکت و بی نقصه ولی اینجور ایراد گرفتنم خوب نیست
    ...

    پاسخحذف
  25. سایت اختصاصی سکس پولی همراه با معرفی زن صیغه ای===>www.Shahvany.Blog.Com

    پاسخحذف
  26. تا اونجا که ما شنیدیم میگن این شبکه مال رحیم مشایی و آخرالزمانی هاس.البته من شنیدیم. من که خیلی وقته نگاه نمی کنم.دارن یه چیزای عجیب غریبی با محتوای برنامه ریزی شده پخش میکنن. ما که ذز احوالاتشون موندیم. هگر چه اتفاقی برنامه انتخاب رو دیدم و اما برام عجیب نبود.

    پاسخحذف
  27. خیلی تحلیل جالبی داشتید آقا حامد
    من آدم مذهبی نیستم و گرایشم به شبکه های خارجی بیشتره تا ایرانی
    من خواننده هستم و تو چند برنامه که از آکادمی پخش شد ،برام این سوال پیش اومده بود که چرا انتخاب خواننده ها در بعضی موارد هیچ ربطی به مهارتشون تو خوندن نداره؟
    تحلیلی که شما کردین درست ترین جواب به این سوال بود
    نمیدونم اصلا وقت میکنید کامنت منو ببینید یا نه،
    اما من وبلاگ شما رو به آدرسهای مورد علاقم اضافه میکنم و امیدوارم بعد از ابن بیشتر ازتون مطلب ببینم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. حتما کامنت ها رو می خونم و از نظر لطفف شما سپاسگزاری می کنم
      پاینده باشید

      حذف
  28. doste aziz moshkele shoma ba rosarist ya ba tosari? doste man shoma asle ghazye ra faramoosh kardi chasbidi be chizi ke ma uno azadiye entekhab minamim. behtare be jaye dekhalat kardan dar posheshe digaran kami be atrafet va ekhtelasat va kahrizakha va nedaha va sohrabha va va va va va va .................fekr konid . doste man dar omore shakhsiye digaran dekhalat nakon. aval az khodaat shoro kon va khodeto dorost kon.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اسم بنده رو سرچ بفرمائید، فعالیت های بنده رو رصد بفرمایید، بعدش من در خدمت شما هستم تا ببینیم چه کسی چه ها کرده و می کنه و چه کسی فقط ادعا داره، مخلص شما: حامد

      حذف
  29. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  30. آقا، نصیحت من به شما این است که به جای این که بشینی این کس شعر ها را نگاه کنی و تازه بعدش هم برداری در موردشان بنویسی تا چهارتا ازگل (مثل خود بنده)برایت کامنت های صد من یک غاز بگذارند، بهتر است وقتت را بگذاری در مورد چیزهای مهم تر - و بهتر- بنویسی . که ظاهراً استعدادش را داری.

    پاسخحذف
  31. این خانوم با این کارش رای مذهبی ها رو برای خودش خرید

    پاسخحذف
  32. baba ajibe ha be shoma che... baaaaaaaabaaaaaaaa yade begiriddddddd ey mardome azize azaaaaaaaadiiiiiiii yani har ki har kari doost dare bokone ...be ham ehteraaaaaammmmm bezariiiiim dar morede ham ghezavat nakonim... ey babaaaaaaaaaaa be mano to che ke melat chi kar mikhan bokonan...pas farghe ma ba oonaye ke bezoor mizanan too sare khahar baradaramoon ke hejab roayat konan chieeeeee...baba lanatiha hameyeeeeee bad bakhtiamoon moghaseresh khodemooonimmmmm baseeeeeeeeeeeeeeeeeeeee jan azizetoooooooon bas konim..alan moshkele shoma hejabe in bande khodast..ey khak bar sare mano shoma baham ke tooo in vaziat be in chiza fekr mikonim.

    پاسخحذف
  33. دوست عزیز، برادر روشنفکر؛ به عنوان ی دوست عاجزانه ازت خواهش میکنم این طرز فکر رو بزارین کنار، آقا جون این خانوم دوست داره اینجوری لباس بپوشه، آواز بخونه، و با هرکسی هم که دلش میخواد ازدواج کنه، به من و شما چه ربطی داره. ببخشید که اینو میگم ولی این کاری که شما میکنین فضولی و دخالت تو زندگی شخصی دیگرانه، کاری که الان خیلی تو ایران انجام میدن.شما حتی به مدرک این خانوم هم گیر دادی، خوب اگه ثبت کنه که این مدرک رو داره (که اصلان لزومی هم نداره این کار رو بکنه) خوب ضایع میشی که بردار من. جای اینکه واسه این کارا وقت بزاری برو دیباله ی مقاله یا ی تحقیق علمی که مردم بگن خدا پدرت رو بیامرزه. امیدوارم از حرفام ناراحت ناشی. حرف آخرم اینه جون هرکی که دوست داری، بیاید هممون به عقاید همدیگه احترام بزاریم و به همدیگه گیر ندیم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ایرانی جماعت یعنی خاله زنک یعنی فضول آخه چی باید گفت به شما؟؟ کی دست برمیدارید؟ آخه به شما چه که روسری سرشه یا کلاه یا هر درد بی درمون؟؟ خوشت میاد از برنامه نگاه کن، نمیاد بزن کانال دیگه، اصلا کی گفته ماهواره داشته باشی؟؟ماهواره حرومه!! یکی میخواد با روسری اواز بخونه شما چرا بهت فشار میاد؟

      حذف
  34. می خواستم نظر بدم اما وقتی دیدم رای بعضی هارو حذف کردین با خودم فکر کردم با یک فرد منطقی و انتقاد پذیر طرف نیستم .
    سکوت.

    پاسخحذف
  35. درست می فرمایید، یکی دو نفر بجای کامنت، لینک سایت پورنو گذاشته بودند که حذف شدند، اگر منظورتان از نظر، گذاشتن لینک سکسی است، البته که حذف خواهم کرد، وگرنه اگر منظورتان مظلوم نمایی است، این حرفی دیگر است، خوانندگان خود می بینند که نظرات مخالف موجود بوده و پاک نشده اند، این اداها دیگر قدیمی شده آقای محترم، خجالت بکشید

    پاسخحذف
  36. ضمنا نظر آقای بتمن توسط خود ایشان پاک شده است نه من، اگر دقت بفرمایید نوشته شده "این نظر توسط نویسنده حذف شده است"

    پاسخحذف
  37. خیلی جالبه! رضاشاه و جمهوری اسلامی هر دو از ابزار "توسری" استفاده کردند: رضاشاه برای برداشتن حجاب و جمهوری اسلامی برای گذاشتنش! مطلب شما در این صفحه به نظرم نشون می ده جنابعالی از ارادتمندان رضاشاه تشریف دارین! امیدوارم خدا اگه می خواد لطفی به این مردم کنه و اونا رو از شر جمهوری اسلامی خلاص کنه، اونا رو گیر امثال شماها هم نندازه... من هیچ فرقی بین تفکر جنابعالی و یه چماقدار حزب اللهی نمی بینم...

    پاسخحذف
  38. حاجی خودتو اذیت نکن .. بیا یه لیوان آب خنک بخور نسوزی:))

    پاسخحذف
  39. خب بذارین من هم چند نمونه از ضد و نقیض گویی این بانو رو براتون بگم :
    این خانم در ابتدای برنامه فرمودند که در رشته ی فلسفه و معارف دانشگاه تهران تحصیل کرده اند(فوق لیسانس) و وقتی برای کنفرانسی در مورد اسلام به ترکیه رفته بودند با همسرشان آشنا شدند .. و البته بعدها گفتند که همسرم مسلمان شده و خیلی هم به اسلام علاقمند است اما نکته ی جالب اینجاست که ایشان عنوان کردند که یک پسر 12 ساله به نام علی دارند ... در حالی که این بانو 31 ساله هستند یعنی باید در 18 سالگی ازدواج و در 19 سالگی بچه دار شده باشند که فرزندشان اکنون 12 ساله است.. چطور یک دختر 18 ساله می تواند در کنفرانسی در ترکیه در باره اسلام شرکت کند و در آنجا با یک مرد آلمانی اشنا شود و ازدواج کند و بچه دار شود و بعد در تهران فوق لیسانس فلسفه بگیرد ؟؟؟؟؟؟ این بود که چون خودم در دانشگاه تهران مشغول تحصیلم موضوع برایم جالب شد و شروع به بررسی کردم .. هیچ مقاله ، پایان نامه ، سمینار ، کارت کتابخانه و کلا هیچ اسمی از ایشان در دانشگاه تهران موجود نیست و هیچ کس هم ایشان را در این دانشگاه نمی شناسد ... کلا این خانم هیچ وقت در این دانشگاه تحصیل نکرده اند و موضوع کنفرانس و ... هم دروغی بیش نیست...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نام اصلی ایشان نیز ارینب مشایخی است.
      من هم از نوع حرف زدن و ادبیات مورد استفاده ایشان حدس زدم که همه دروغ است.

      حذف
    2. در ضمن، فرزندش از همسر اول و ایرانی اوست.
      همسر دومش آلمانی است

      حذف
    3. بله من هم با نام اورینب مشایخی جستجو کردم
      از همان روزهای ابتدایی و قبل از فاش شدن نام اصلی ایشان هم مطمئن بودم که باید اسم دیگری داشته باشند زیرا 31 سال پیش در روستاهای اطراف خمین کسی نام فرزند دختر خود را "ارمیا" نمی گذاشت ... حتی الان هم بعد از 31 سال این نام از اسامی متداول نیست و بسیار کم شنیده ایم و بیشتر برای پسرها استفاده می شود و فراوانی خیلی خیلی اندکی دارد

      حذف
    4. در هر صورت ایشان یک بار ازدواج کرده باشند یا دوبار یا صد بار ... حتی یک روز هم دانشجوی دانشگاه تهران نبوده اند ...

      حذف
  40. از خواندن مطلبتان لذت بردم. گاهي در اين دنياي مجازي انقدر دلم ميگيرد كه چرا افرادي كه حداقل به اين امكانات دسترسي دارند بايد تا اين حد چشم و گوش بسته و به خواب رفته باشند. مطلب شما باعث شد احساس كنم تنها نيستم و توهم توطئه ندارم، انطور كه ديگراني كه خود را به خواب زده اند تصور ميكنند. اين مطلب را در پيج فيسبوكم منتشر كردم و دوستانم، كساني كه با شناخت بر درك و فهمشان در ليست دوستانم جاي دارند، نيز زبان به سرزنشم باز كردند!!! دنياي بدي است و ما مردم فقط الكي خوشحالي هستيم!!!

    اين مطلبي است كه در فيسبوكم نوشتم.

    "حالا ميفهمم چرا گوگوش، شاه ماهي هنر موسيقي ايران!! ترانه آقا خوبه را خوانده است!!
    هر هفته بيشتر از قبل سورپرايز ميشويم. الان دلم ميخواهد بدانم طرفدارهاي اين سيرك مسخره چه پاسخي دارند؟
    هنرجوهاي امسال اگر خيلي عالي نبودند بد هم نبودند. حداقل ميشد ازاين 14 هنرجو 7 خواننده درست و حسابي درآورد.
    شهرزاد، احسان، روشنا، ادرين، دلسا، اميرحسين وندا!!
    اما جالب است كه اينها يكي يكي حذف شدند تا جا براي ارميا باز شود. چرا؟!!! او كه واقعا خواننده خوبي نيست. حتي نميتواند ترانه هاي با گام بالا را بخواند. يعني دلارهاي نفتي ايران به آكادمي گوگوش هم رسيده است؟ همان اول كه آن ساختمان سلطنتي قديمي را نشان دادند كه قراراست اكادمي اينجا برگزار شود بايد فكرش را ميكردم داستان از جاي خوبي آب ميخورد.
    گوگوش بعد از 20 سال رياضت كشيدن! در ايران، به عقد برادر مسعود كيميايي درامد و به مكه رفت و احرام پوشيد و ساعتها برسر سجاده نماز خواند و عبادت كرد. به كمك برادر كيميايي از ايران خارج شد تا در فيلمي كه قرار بود در برزيل ساخته شود بازي كند اما ناگهان در كمال ناباوري كساني كه كارهايش را دنبال ميكردند، در فرودگاه لس انجلس چادر از سر برداشت و كويرخوان جلوي نورافكنهاي سالن كداگ تياتر ظاهر شد.
    در اين سالها شوهاي مختلفي بازي كرد. جلوي دوربين چانه لرزاند و براي وطن گريه كرد اما جايي كه بايد عمل ميكرد شانه خالي كرد و حمايتي از مردم ايران ننمود.
    بازهاي اين عجوزه مكار زياد است و درين مقال نميگنجد اما امسال جفت آسش را در اين بازي پوكر رو كرد و نقاب از چهره برداشت و چه خوب برداشت. نشان داد كه انسان بي چشم و رويي هم نيست و هركجا لازم باشد هواي برادران ارزشي را دارد. اورينت مشايخي الگوي زن مسلمان ايراني كه هم ميتواند بخواند و هم حجاب داشته باشد. موهايش را تا تار آخر بپوشاند اما از تكان دادن گوشواره هاي آويز و عشوه ريختن و با ناز ترانه دوصدايي خواندن ابايي ندارد. از اول هم بايد ميدانستم تعداد لايك صفحه فيبسوك اين مزور برعهده برادران ارتش سايبري است و خانم گوگوش قول داده است با اين كار وجهه زن در جامعه كنوني ايران را زيبا جلوه دهد. هفته گذشته كه شهرام شب پره از خاطرات گذشته ميگفت روز خاصي را روز تولد اعليحضرت نام برد و گوگوش آن را اصلاح كرد، روز تولد محمدرضا شاه فقيد!!!
    نميدانم در شبكه من و تو چه خبر است؟ رها اعتمادي كه تهيه كننده برنامه هاي خاصي بوده است چگونه مجري و هدايتگر برنامه ايست كه براي ج.ا آبرو ميخرد؟
    امروز است كه ميفهمم سياست تا چه حد كثيف و ناپيداست و ما تا چه حد بازيچه ايم و تا چه حد نادان و از هيچ چيز خبر نداريم."

    پاسخحذف
  41. پیش بینی شما درست بود. باید بگویم ندا و حمید خیلی بهتر از ارمیا بودند اما متاسفانه الگوی اسلامی حزب الهی را برنده کردند.

    پاسخحذف
  42. لعنت به آکادمی مسخره گوگوش. همش شبیه یه شو بود

    پاسخحذف
  43. سلام من سه تا شعردارم فکر می کنم شما خوستون بیاد لینکهاش در زیر هست
    https://www.youtube.com/watch?v=SgNvQn-c1bs
    https://www.youtube.com/watch?v=GMD1H0vh4Ys
    https://www.youtube.com/watch?v=UzNAG6XqhPM

    پاسخحذف
  44. دیکتاتوری شاید با برداشتن تندیس‌های یک دیکتاتور از یک کشور پاک بشه، ولی از ذهن‌های دیکتاتورزده پاک نمیشه...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها

    1. پیش بینی 8 فوریه من کاملا درست بود و اول شد، ارمیا سمبل عقده فروخورده آن کسانی است که مذهب و مدرنیته را جمع می زنند، آنها آمال و آرزوهای در خود خفه کرده شان را در وجود ارمیا و آرایش و آواز و رقصاندن میکروفون ایشان می بینند. بعنوان یک شخص حق او می دانم که با برقع بیاید یا با بیکینی، در هر دو حالت از او حمایت می کنم ولی اگر از این روش برای زیبا نشان دادن آن چیزی که ذاتش با اینها سازگار نیست (اسلام) و مشکل بنیادین با آزادی های فردی دارد، استفاده کند، جلوی او می ایستم. اسلام، همان دینی است که هرگونه حق انتخاب را از زن سلب می کند، هیچ جای قرآن دیده نمی شود که زنی برای خود تصمیم بگیرد، حتی صدای راه رفتن زن !!! نیز باید آهسته باشد تا مردان را تحریک نکند !! اگر ارمیا از حجابش برای زیبا کردن و رنگ زدن به اسلام استفاده می کند، کار بسیار کثیفی می کند، آن عده سنتی و مذهبی درگیر در خود، بالطبع، آمال و آرزوهایشان را در این عروسک کوکی در این سریال می بینند. متاسفم از اینکه بگویم، از این آدمها، کم نداریم، همین هایی که واقعا به او رای دادند و تنها ملاکشان درد مشترک خود درگیری خودشان با ارمیا بود. سیاست کلی کانال من و تو، مثل هر تلوزیون دیگر، جذب مخاطب بیشتر است، برای جذب مخاطب از قشر مذهبی یا نیمه مذهبی، سیاستی موفق تر از آوردن این عروسک نمی توانست اجرا کند که کرد و موفق هم بود. جذب مخاطب میلیونی جدید از قشر مذهبی را به صاحبان آن کانال تبریک عرض می کنم

      حذف
  45. boro gomsho nekbat .to ki hasti ke be aghideh ye mellat tohin mikoni .va kaili ehsas roshanfekr boodan mikoni.

    پاسخحذف
  46. آفرین به روشن بینی و دقت شما که از همان ابتدا، انتهای این شوی بد محتوا را به روشنی ترسیم کردید.

    پاسخحذف
  47. فقط محض اطلاع، و اگر می خواید منصفانه حرف بزنید :
    همسر این خانم مسلمون شده اند و خودشون در پشت صحنه ی برنامه به این شایعه ای که پیش اومده بود پاسخ دادند و تاکید کردن رو مسلمون شدن همسرشون، من با دقت زیاد این بخش رو دیدم چند بار و اول ایشون داره راجع به خانواده ی همسرش که مسیحی هستن توضیح می ده وسطش حرف خود آقا به میون میاد و عزیزانی که گوش به زنگ سوتی گرفتن از هر کس و هر چیز درین برنامه بودن بلافاصله از بی دقتی ها استفاده ردن و این شایعه رو ساختن. لطفا منصف باشید و در مورد تمام نکاتی که می نویسید اول تحقیق کنید. سپاس.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نکته اصلی نوشته من این نیست که شما به آن حساس شده اید، شما وقتی متعصبانه متنی را می خوانید بقیه را ندیده می گذرید. پیشنهاد می کنم بدون پیش ذهنیت، یک بار دیگر بخوانید و با نتایجی که در فینال پدید آمد مقایسه بفرمایید.
      با احترام: حامد

      حذف
  48. هر نکته ای که می نویسید در قبالش مسئولید چون ممکنه باعث جهت گیری ذهن خوانندتون بشه به علاوه این نکته در صدر "اشاراتی چند به نظریه پردازی جدید و ناشناخته:" قرار داره و جزئی از کل مد نظر شماست. به هر حال شما از نظر من راجع به کل مطلبتون باخبر نیستید بنابراین نمی تونید بفمید من متعصبانه متن رو خوندم یا نه، پیش ذهنیت داشتم یا نه. من فقط به یک نکته ی اشتباه در متن شما اشاره کردم، همین. نظرم رو دلم می خواست بنویسم ولی صرفنظر می کنم چون در حین نوشتن این کامنت یکباره متوجه شدم شما کی هستید و چون به شخصه از دست شما بسیار زیاد ناراحتم و قبلا سر بحثی شعورم توسط شما و یکی از دوستانتون نادیده گرفته شده ترجیح می دم از وبلاگتون برم بیرون چون یادآوری اون جریان هم شدیدا آزرده خاطرم می کنه... ( دنبالش هم نگردید چون تقریبا مطمئنم یادتون نمیاد چیکار کردید که یه آدم ناشناس تا این اندازه ازتون ناراحته).
    شبتون خوش

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به همان اندازه ای که شما آزادی دارید تا نظرتون رو ابراز کنید، من هم همون آزادی رو دارم، اینکه شما کی هستید و سر چه موضوعی ناراحت شدید، اهمیتی ندارد، حضور یا عدم حضور شما نیز اهمیتی ندارد، نه من شما را دعوت کرده ام که به بلاگ من تشریف بیاورید و نه شما را مجبور کرده ام، شما خود و به میل خود آمده اید. اختیار رفتنتان نیز با خودتان است. حقیقتی تلخ بعضا خوشایند نیست و قرار نیست همه متنون بر اساس علاقمندی شما نوشته شود.
      پاینده باشید

      حذف
  49. اينها از ذهن مسموم ايرانيست. كي ميخواهيم ياد بگيريم كه به همه نوع عقيده احترام بگذاريم.؟؟؟؟ حالا اين خانم چه با برنامه چه بي برنامه اومد خوند و برد . نوش جونش . حالا حرف حساب امثال شما چيه كه هي غر ميزنين؟؟ صدا و سيماي ايران هم ميخواست عرضه داشته باشه همچين برنامه اي بسازه.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. همان زمانی احترام خواهید گذاشت که تحمل سخن مخالفی چون من را نیز محترم بدارید. حرف حساب من همانی است که نوشته شده، اگر در نیافته اید مشکل از شماست، اتفاقا با شما نیز درباره اینکه صدا و سیما عرضه برنامه سازی ندارد موافقم و نیز اتفاقا در کامنت ها به دست اندکاران ای تلوزیون برای جذب مخاطب میلیونی تبریک نیز گفته ام. خوب باشید

      حذف